PR diketuai Boneka DAP Nizar KHIANATI RAJA MELAYU

Thursday, February 5, 2009


PR jika amati ucapan Wan Azizah dan Anwar pada Kongress PKR baru-baru mengatakan bahawa mereka akan meletakkan Institusi Raja-Raja Melayu di atas ,ditempat yang selayaknya.

Itu baharu beberapa bulan yang lalu, hari ini apabila bola tidak berada dikaki mereka. Apabila kehendak mereka tidak dikuti oleh Sultan, maka mereka sewenang-wenangnya menidakkan TITAH Sultan!

Sultan Perak, Sultan Azlan Shah sudah bertitah tidak memperkenan tuntutan PR diketuai oleh Nizar (boneka DAP) untuk membubarkan sidang DUN.

Titah tersebut tidak dituruti oleh Nizar dan Pakatan Rakyatnya diterajui Anwar. Beliau terus berdegil untuk bergayut didahan yang rapuh dan mencemar Institusi Di Raja Melayu.

Kita sedia maklum bahawa beliau baharu sahaja memegang tampuk kepimpinan negeri sebagai MB. Belum panas pun lagi. Kereta Camry yang tidak sampai pun sebulan dibeli belum puas digunakan, TETAPI kerosakan yang beliau telah buat ke atas MELAYU PERAK amat besar.

Beliau sewenang-wenangnya menganugerahkan tanah-tanah kampung baru sehingga 999 tahun!

Apa yang beliau buat ternampak membelakangkan bangsanya sendiri dan memberikan sebanyak mungkin ruang bagi DAP untuk memanipulasi kepimpinan beliau sebagai MB Perak.

Sewajarnya Sultan tidak membubarkan Dun Perak dan memberikan peluang kepada BN untuk menerajui Perak semula.

Daulat Tuanku.

Daulat Tuanku.

Daulat Tuanku.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP