Pemuda Umno Kota Raja Sertai Pemuda Selangor, Wilayah Rancang Siri Demonstrasi Terhadap Karpal

Wednesday, February 11, 2009


Kuala Lumpur –- Pemuda UMNO Selangor dan Wilayah Persekutuan akan terus mengadakan siri demonstrasi selagi Pengerusi DAP, Karpal Singh tidak memohon maaf secara terbuka serta menghentikan kebiadapannya terhadap Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.

Ketua Pemuda UMNO Bukit Bintang, Tengku Azman Tengku Zainal Abidin yang menjadi jurucakap berkata demonstrasi yang diadakan hari ini adalah permulaan bagi banyak lagi demonstrasi yang akan diadakan dari masa ke semasa.

Tegasnya tindakan segera mesti dikenakan terhadap kebiadapan Karpal ini kerana jelas perbuatannya telah mengundang perasaan marah bukan sahaja kepada orang Melayu malah seluruh rakyat di negara ini yang menjunjung prinsip Rukun Negara.

Hampir 1000 Pemuda Selangor dan Wilayah Persekutuan berarak ke pejabat Karpal hari ini bagi menyerahkan memorandum bantahan.

Selepas menyerahkan memorandum tersebut kumpulan berkenaan turut membuat satu laporan polis di Balai Polis Dang Wangi di sini. turut hadir ketua pemuda umno bahagian kita saudara Nur azman Anuarul Perai bersama ahli pemuda bahagian

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP